sexta-feira, 25 de maio de 2018

HELP ME IF YOU WANT!


IN ENGLISH


I write poems since I was very young. Well, I got to publish some books, because I had a friend
and he loved what I wrote and he paid to me, but this friend of mine is dead and I did not conditions to publish again.
I have three thousand poems written but they are kept in a drawer. Why? Because I did not have
money to publish them, this is very expensive to me.  If you can help me, send money to my
bank account according by informaton below:

NAME - Ivan de Oliveira Melo
               CPF - 101.362.404-10

BANK ITAÚ  S/A.

AGENCY - 0364

ACCOUNT NUMBER - 65.410-3/500 ( savings account )

BRAZIL

THANKS!
................................................................................................................................................

EM PORTUGUÊS

Eu escrevo poemas desde jovem. Bem, eu consegui publicar alguns livros porque eu tinha um
amigo e ele adorava o que eu escrevia e pagava as publicações, porém este amigo morreu e eu
não tenho condições para publicar novamente. Eu tenho mais de três mil poemas escritos e eles
estão engavetados. Por quê? Porque falta-me dinheiro para publicá-los, isso é muito dispendioso
para mim. Caso você possa ajudar-me, deposite qualquer valor em minha conta bancária conforme
informações abaixo:

NOME - Ivan de Oliveira Melo
               CPF - 101.362.404-10

BANCO ITAÚ S.A.

AGÊNCIA - 0364

CONTA POUPANÇA - 65.410-3/500

BRASIL

AGRADECIDO.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Deixe o seu comentário.